mavisdrn58 çok derinden kestiyseniz tırnak batması olmuş olabilir, ayak tırnaklarını yuvarlak değil dik kesin bir sonraki sefere. Aynı durumu biz de yaşamıştık, fucidin krem kullandık batan tırnağın kenarını da kendi törpümle az az kaldırıyordum sonra yüzeye çıktı tırnak. Doktorunuza danışın isterseniz