dunyam1909 Merhaba hanımlar 9 aylik bebeğim var çok hareketli besiginde de durmuyor sabah 6 da kalkıyor bende kendi yatağıma alıyorum düşecek diye çok korkuyorum siz nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz yada önereceğiniz beşik var mi
mematiii dunyam1909 beşik değilde yanları kapalı oyun alanı gibi yataklar var onda yatıranilirsin canım içine sünger koyup yükselterek.Ben yatakta yatırıyorum çünkü taşınabiliriz o yüzden oda yapmadım.Gittiğimiz zaman on uygun uzayan yataklardan yapıcam
maygirl dunyam1909 montessori yatak yanlari kapali ama tutunup kalkiyor artik düser diye korkuyorum bende park besikte yatio o yuksek kenarlari bazende yer yatai yapiyorum hem daha uzun rahat uyuyor yer yataginda..
muazinannesii dunyam1909 yanınıza almayın lütfen uyurken pat diye düşebilir 2 defa bebeğimi o sebeple yataktan düştü Rabbim korudu bidaha asla almadım zaten park yatağı var onda uyuyor. En alt kademeye indirdim gayet güvenli oldu istesede cıkamıyor içinden
dunyam1909 muazinannesii haklısınız çok erken kalkıyor alıyorum yanıma ama insanlık hali Allah korusun sepet besik kullanıyordum ondada rahat edemiyor park yatak alayım en iyisi