kahvekolik_ Kizim 4 ayina gircek insallah. Ek gidaya nezaman basliyabilirim? Siz nezaman basladiniz? Neye gore baslaniliyo?
DevosMom kahvekolik_ 4.5 aylıkken başladık. Fakat doktorumuz başlattı mecburiyetten başladık. Bebeğinizin herhangi bir sağlık problemi yoksa 180 günü doldurmayı beklemeniz gerekiyor yani 6. Ayını
hazal28 kahvekolik_ doktora danışınız kimileri 4.5 5 aylıkken başlıyor ama bunu doktorun Uygun görmesi gerekli yoksa genel itibari ile 6 ayda başlar 3 gün kuralını araştırın ona göre başlayın bence bebişlerin alerjisi olup olmadığını anlamak için en kolay yöntem