Arkadaşlar merhaba 9,5 aylık bebeğim var. Öğürme refleksi çok fazla pütürlü de ve bazen pürede bile (tadını beğenmediyse) öğürüyor.
Tel şehriye, bulgur, pirinç, çorba içinde kıyma gibi pütür diyebilirsek bu gibi şeyleri yiyor ama mesela yemekleri yumurtaları kefirle veya suyla sulandırırsam yer, pankek yiyemiyor omlet yiyemiyor bunlar kuru geliyor hemen öğürüyor. Öğürmesi bir yana kendini kusturuyor. Ergoterapi için erken mi? Sizce gerek var mı? Giden var mı? Yol yakınken gidilmeli mi belki de yemeyi öğrenecek bilmiyorum hem çok üzülüyorum hem kafam karışık. Çocuk doktoruna söylediğim de siz yiyor muydunuz genetikte olabilir gibi bir yorum yaptı. Pütüre alıştırmak için ne yapabilirim ilk neyle nasıl başlayabilirim?