Cs10072020 Şuan ben de sonlandırma sürecindeyim 23 aylık oğlumla.
Bugün 2. Gün
Ben yara bandı yapıştırdım off oldu meme süt bitti
Artık dedim vermedim.
Kademeli azaltmayı denedim olmadı.18. Ay ciddi manada azalttım fazla azaltmış olabilirim bir anda ama durmadan emiyordu yenidoğan gibi asla tahammüllü değildi istedği anı 5 dk ötelemeye bile.
1 ay sonra daha fazla istedi.Ben de hep öteledim sonlandırmayı.
2 gün önce bantla denedim bebeğim biraz tavır yapıyor bana.Gözüme bakmıyor , hasta meme deyince kalkk diye uzaklaştırıyor beni yataktan.Uykuda çok zorlanıyoruz geçiş emerek olduğundan.Uyuyamıyor emmediğinden saatlerce dolanıp ya bebek arabasında ya kamyonunda uyutabildim gündüz.
Ama sanki ben daha çok üzüldüm.Keşke son emdiği anı sesini vs kaydetseydim ya da fotoğraf.Biraz ani karar verdim bıraktırmaya son kez emerken biraz bahsettim artık süte ihityacın yok güvendesin ben seni hep seveceğim gibisinden ama o emmesinin son olacağını kestiremedim.Durmadan ağlıyorum ben daha çok bağlıydım belki de. Aşırı duygusallaştım özellikle gece sayıkladı birkaç kez geri uyudu 1 kez kucağımda dolaştırdım uyudu.