cattimom D_deniz ikisini de kullanıyorum ben zaten cilde dost kimyasallar var bütün ürünler kimyasal içeriyor ama temiz bileşenlerle hazırlanıyor gayet güzel özellikle sivenonunkini çok beğeniyorum
ozipek nilazra123 mustelanın tüm ürünlerinden nefret ediyorum diyebilirim hiç ama hiç iyi değiller ne kremi ne şampuanları 🙄 bioderma candır🩷 bioderma abc olanı kullanıyorum bebeğime çok memnunum