nilazra123 Kızlar merhaba🌸 kızım 4ay 18 günlük doğduğundan beri mustella kullanıyorum ama kokusunu beğenmiyorum sizler ne kullanıyorsunuz? Önerebileceğiz başka ürün var mı?🌸❤️
gokceelaakdgn nilazra123 merhaba benim kızımda 4 aylık doğduğundan beri ecowell kullanıyoruz çok memnunum tavsiye ederim
cattimom nilazra123 mustelanın içeriği temiz değil maalesef o yüzden siveno ya da incia tavsiye ederim ben sivenonun köpük formlu olanını kullanıyorum bebeğim 5 aylık
Begm_i nilazra123 ecowell çok güzel kokuyor. Onun dışında siveno ve incia da kullanıyoruz hepsinden memnunum
D_deniz cattimom neden temiz değil acaba büyük araştırmalar sonucu titizlikle üretilen Bi ürün. %99 çok büyük bir oran doğallık için
melekk_ cattimom nasil temzi degil ? Pardon da doktorlar oneriyor mustelayi. Dogdugundan beri mustela kullaniyoruz cok da memnunuz. Hicbir dokuntu yasamadik
D_deniz [silindi] bana da doktorum bebeğin çok beyaz tenli sebamed ürünlerini öneririm dedi ama bilemedim mustela çok güzel saç uzatıyor sebamed dede aynı etki var mı
cattimom D_deniz çoğu ürünü temiz fakat şampuanları için aynı şey geçerli değil maalesef parfüm içeriyor bu da bebeklerimizin cildini tahriş ediyor onun haricinde içeriği güzel
[silindi] D_deniz sac uzatma gibi birsey farketmedim canim saclari dogustan gür belki oyuzden anlamamisimdir 🤭
Alerjikrinit cattimom hassas ciltli değilse ve durulanan ürünse(krem , losyon gibi değil yani) çok sorun olacak bir durum değilmiş. Öyle okumuştum bir yerde . Bende ilk başlarda böyle temiz içerik araştırması çok yapardım mustelada kullanmadım ama 😅
D_deniz cattimom ecowel ve mustela denedim şuana kadar sampuanda incia veya siveno nasıl acaba bilemedim ki saçı temizlemesi için az da olsa kimyasal gerekmez mi
cattimom Alerjikrinit kullanmadan alerji yapar mı yapmaz mı bilemiyoruz o yüzden hiç kullanmama taraftarıyım ben ciltleri zaten çok hassas alacağım her ürünün içeriğine bakıp alıyorum bağışıklık sistemleri cilt florası dayanıklı olana kadar devam 😄
kocamdakocam melekk_ benim bebe alerji egzamaları vardı kullandık halende kullanıyoruz. İçeriğinde parfüm olsa nasıl iyileşirdi. Bence iyice araştırmaları gerek 😄
livanurvealpinannesi61 melekk_ ona bakarsak doktorlar prima öneriyor. Ama en çok kimyasal madde prima da var. Prima alkol petrol maddesi vs var. Doktor önerdi diye içeriği temiz mi oluyor yani. Mustela da peg maddesi var. Peg maddesi de sağlığa zararlı bir madde. İçerik kısmına bakın yazıyor orda zaten.
livanurvealpinannesi61 kocamdakocam yalnız içeriği temiz değil diye kimyager ve biyologlar söylüyor. Onlardan iyi bilecek değilsiniz yani. Sonuçta kendi alanı ve araştırıp analiz yapanlar bilmiyor siz biliyorsunuz. İçinde parfüm ve peg maddesi var. Peg maddesi de zararlı bir madde. Araştırın peg in zararını.