asafdrgn mama yada anne sütü alan bebekte kabızlık olması imkansıza yakın bişey doktorların paylaşımlarını dinleyin anlarsınız. Bebeğin 10 gün kaka yapmaması normal bişey sizin daha 4 gün olmuş 15 günden sonra gaz sancıları başlar bebeklerde ıkınması sıkınması sancıdandır yani kabız değildir . Araştırmanızı öneririm