Kızlar merhaba ..yarın işe götürmek için helva kavurmustum sütte tuhaflık yoktu..Sonra farkettim ki tarihi geçmediği halde süt bozuk peynirimsi şeyler çıkıyor dibinden ..4 bardak irmikten yapmıştım helvayı cevizi bol falan bunu şimdi dokeyimmi yenme olasılığı varmıdır acaba başına gelen oldumu ..Sanırım süt sıcakta kalmış markete gelirken daha tarihi var çünkü