Bebeğim 7 aylık ensesinde doğum lekesi vardı kızarıklık gül diyolar, ilk kızımda da vardı yaşına doğru geçti, bu sefer küçük kızımda havalar sıcak olup terledikce ensesi kabardı yara oldu,kızarıklık olan yer , hava serinleyince düzeldi gene bı kaç gündür nem fazla çok terliyo, doktor pişik ve antibiyotik krem verdi acildeki doktor hafifletiyo ama havalar sıcak oldukça geçmiyor,
Sedef hastalığı mi mantar mi egzama mi umarım bunlar değildir sizde de böyle olan var mı yardımcı olur musunuz, devlet cildiyede sıra yok olmadı özele goturcem 😔