Benim de bebeğim 3 ay 15 günlük,1 aydır meme reddi yaşıyoruz. İlk 2 ay kucağımdan düşmedi hep emmek istiyordu, işe başladığım için ben olmadığımda sağdığım sütü biberonla içiyordu günde 2 kez,yani ben gelene kadar,sonra emziriyordum. Şimdi evdeyim ve evde olduğum günden itibaren emmek istemiyor. Ancak çok aç olduğunda 3-5 dak emip bırakıyor.Sürekli aç olduğu için huzursuz da.Ne yapacağımı bilemiyorum.Sütüm de var fazlasıyla,bazen mecburen sağıp veriyorm,biberonu bile redd ediyor,yani ondan da maks.70 ml içiyor