Çocuk bu boşverin milletin bakışlarını. Çocuğunuz bunları yapması gayet normal. Yapmasa telaşlanırız bişi mi oldu neyi var diye. Sağlıklı gelişen çocuğunuz paylaşmayı bilmiyor, iletişimi bilmiyor ki dahaca öğrenmedi. Onuda biz anneleri olarak ögreticez. Bizimki 19 aylık kendi oyuncağını bırakıyor başkasınınkini istiyor, anlatıyorum anlamıyor başkası alıp oynadığında aglıyor karışmıyorum. İstediği kadar aglasın, başka anneler öbür çocuğa ver ver diyorlar hayır vermeyecek diyorum kadınlar biraz yargılıyor ama banane yani. Sizde utanmayın sıkılmayın. Sağlıklı çocuğunuz var, öğrenmesi zamanla olur.