dilekoktay Çok geçmiş olsun inşallah bian evvel sağlıcakla kavuşursunuz 🤲🏻 Bende cumartesi günü erken doğum yaptım maalesef bebeğim hem solunum sıkıntısı hemde enfeksiyon sıkıntısı vardı bugün 6.cı günü halen küvez de bizde bekliyoruz. Sadece solunum sıkıntısı ise bi kaç saat gözetim altına alıyorlar inşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza 🫶🏻