suheyla92 Benim dışımda kimsede durmuyor kimseye kendini sevdirmiyor babasinda bile cok az duruyor ve ben cok yoruluyorum. Bu aylarda cocugu olan anneler sizinkiler de boyle mi :(
buseviim suheyla92 öyle oluyor bizimde öyleydi 5 aylık daha yeni yeni duruyor anneanne babaanne dedelerde
ccanasli suheyla92 her çocuk farklıdır tabi ki ama bizimki 19 aylık hala bensiz duramaz maksimum 10 dk sevdirir kendini gözü beni görmezse başlar çığlığa kıyamete.. yavaş yavaş alışırsınız, ya da alışmak zorunda kalırsınız:)
niluna suheyla92 benim kız doğduğundan beri kimseye gitmez anne baba daha yeni yeni alıştı nene dede amca dayıya 3 yaşında 🥰 mizacı böyle olabilir
suheyla92 ccanasli ben işe baslayinca cok yipranir diye korkuyorum :( 8 aylikken baslayacagim allah nasip ederse
ccanasli suheyla92 çok zor biliyorum.. normalde hemşireyim bende ama çalışmıyorum çalışamıyorum diyelim hatta shekjdhsjd
suheyla92 niluna aksamlari kisa bi sureligine babasina birakip kaciyorum kaçtığım yer de cok uzak evin balkonu 😅
niloya94 suheyla92 benimki de sürekli benle göz teması halinde babasındayken bişe gözü beni arıyor 3,5 aylık