Offfff hayır kesinlikle beze dönmeyin benim kızım 3 yaşında jensi isteğiyle bezi bıraktı ama 1 Ay gibi bir süre gece yaptı kakdirmama rağmen sonra düzeldi iki ay tekrar gece yapmaya başladı çift alez almıştım dönüşümlü kullanayım diye siz düşünün artık yani bunların hepsi bir süreç bana da tecrübeli çok sevdiğim Bi abla söylemişti gündüz de sorun yoksa geceyi asla dert etmeyin bir şekilde geçecek uyumadan önce götürün sonra siz uyumadan önce götürün illaki çocuklardan gec uyuyoruz sonuçta gecede kalktığınız bir vakitte goturursunuz veya sabah saatlerinde dört beş gibi bilhassa yapa yapa o ıslaklığı rahatsızlığı göre göre öğrenecekler