kızım ayın 18inde 10 aylık olcak hanımlar ama hala dişimiz çıkmadı evet biliyorum illaki çıkacak sıkıntı o değil ama az önce fark ettim biraz ateş var 36.8 37 çok değil ama hastada değil öksürüğü huysuzlugu yok acaba diştenmi ki hiç dişi patlamadan bebeğinde az ates gören oldumu merak ettim