Merhabalar. Bebeğim 10 aylık. Yaklaşık 1.5 aydır sürekli kabız oluyor ve 4-5 günde anca kakasını benim desteğimle yapabiliyor. 2 gün önce farklı bir doktora götürdüm ve süt ürünlerini 15 gün vermememi , bu sürede düzelip düzelmeyeceğini gözlemlememi istedi. Bu zamana kadar bir şikayeti yoktu fakat hep alt sınırda kilo alıyordu. Alerjiden dolayı kilo alamamış olabilir mi acaba bu durumla karşılaşan var mı ? Bir de sadece süt ürünleri dedi , et yumurta vs demedi . 2 gündür süt ürünleri vermiyorum ne zaman belli olur eğer alerjisi varsa. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🤗