Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaşına yeni girdi. Hiç doğru dürüst bir şeyler yemiyor. Kahvaltıda yumurtayı felan hep ağzından çıkarıyor sadece domates ve zeytin yiyor o da az yani . Yoğurt 2-3 kaşık yer , meyve bazen yer bazen tükürür 😁 yani 1 yaş anneleri sizin bebekler ne durumda 🤔