1453H_H_H evet 20 ekımde 5 liralık aldım daha kullanıyorum bebegıme 10 cay kasıgı kadar verıyorum 1 cay bardagı sıcak suya 1 cay kasıgı anason kımyon rezene karısımı caydan katıyorum ılıyana kadar bekleyip hem bebegıme hem kendıme kullanıyorum benım bebegım artık 3 aylık oldu bıberonla bıraz demleyıp ara ara verıyorum ardından 4 damla zınco gaz damlası verıyorum ama damlayı 2 kere verıyorum cayı gun de 4 5 kere verıyorum sancı cektıgınde zorlandıgında falan