yusrasarinizam Bebeğim kafasını yukarı kaldırıyor ama bazen de aşağıya eğiliyor bacaklarına kadar . Ek gıdaya başladım ama yedirmesi cok zor kafası sallanıyor tutucam derken. Doktora götürmelimiyim yoksa zamana mı bırakmalıyım ?
MelekAnnesii yusrasarinizam ek gidaya baslamamin ilk sarti dik bir sekilde oturmaktir yoksa bogulmalara sebep olur 6. Aya kadar da coktan tutmasi gerekirdi mutlaka doktora goturun
cnnkr Bebeğiniz rutin aylık doktor kontrolünde mi ? 6 ay biraz geç kafa tutma için. Bence eğer böyle bi durum varsa ek gıdaya geçmeyin ve bir doktor görsün mutlaka
Gmznr2909 yusrasarinizam bir anneye evhamlarditmak en son istediğim şey ama doktora götür 6 ay vok geç kafa tutma için
rguness yusrasarinizam 6 aya kadar oturması gerekir kafa tutmak için çok geç. Bence hemen yarın doktora götürün bu zamana kadar nasıl beklediniz