İkinci çocuğum olacak ahşap beşiğim var çok kullanışlı olmasa da kullanacam sonra direk baza almayı düşünüyorum ama coxuk odasında çalışma masası vs var buda ablamın cocuklarindu bana verdi pişman oldum keşke qlmasaydim kalabalık etti baya onları hep iptal edecem güzelce büyük dolap alacam bide baza alacam sadece sizce