Kızlar bebeğim yasına girmesine az kaldı ama hala regl olmadım sancılarım ağrılarım çok oluyor mahvoldum baya şiştim kilo aldım ödemlerim çoğaldı aynaya bakmak istemiyorum artık söktürücü olarak ne kullanabilirim bitki çayı vs yada ilaç ? Aynı durumu yaşayan var mı ? Neler yaptınız yada yapabiliriz