saaare Kızlar kızım 2 yaşına bir ay var öğlenleri artık uyumuyor Sbah 8 kalkıyor akşam 10 da uyuyor bide napcam bilmiyorum daha çok küçük öğle uykusuz duryo sbh kaçtan akşam kça kadar
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala saaare Bu yaşta Öğle uykusunu bırakaması normal ama 8de kalkıp 10da yatması normal değil 🤷🏼♀️ 08-22 çok fazlaaa Benim oğlum da 2 yaşına girmeden öğle uykusunu yavaştan bırakmıştı
saaare NeclaLeylaCeydaOhnealaneala NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya çok üzülüyorum çok yoruluyor hırçınlaşıyor ama inatla uyumuyor kesinlükle