Umay22 geceleri genelde bazı anneler bez bağlıyor, önce gündüz çiş eğitimi sonra gündüz alıştıktan sonra gece eğitim veriyorlar, ben şuan böyle ilerliyoru , en azından gece stres olmuyorum, benim de oğlumda şuan 32 aylık gündüzleri 3 gündür 6 kere falan üstünü ıslatmıştır, 1 -2 kere 💩yaptı söylemek istemedi, şimdi tam alışacak derken 4. Gününde ben gidip çiş yapmak istemiyorum dedi 🤦♀️