Eminegul5 Hanımlar bebegim asiri yaramaz, teras korkuluklarına ne taktiniz balkonda korkuyor insan bi fikir verebilirmisiniz
2AngelMom Eminegul5 valla ben tamamen korkuluk yaptırdım görüntü vs hiç önemli değil çocuğumdan değerli de değil 🙃 ön balkonda arka balkonda ikisi de korkuluklu çünkü kızımı 2 kere sandalyeden indirdim Allâh korusun gidip görmesem düşecekti aşağıya🤦♀️
Eminegul5 2AngelMom aslinda terasa bir çare ariyorum korluluk kısmı yetersiz file yapsam nasıl sağlam olurmu acaba sizde çok iyi yapmışsınz olmadan sakinmak lazim🙏