Anastasia benim de bebegim 33 haftada doğdu. Ben de emmeyle ilgili çok sorunlar yaşadım uyanık tutma konusunda vs ama uyanma meselesi 40 I çıkınca bitti. Emme için 2.5 3 kilo olmasını bekledik ama hep denedim sürekli denedim Eds yi, Finger feeding, enjektorle besleme vs her şeyi yaptım ne zaman 3 kilo oldu memeyi daha sıkı tutmaya başladı sizin bebeğiniz kaç kilo su an?