Neu65 Aranızda Golden Goat kullanan varsa elimde 3 kutu mamayı hediye göndermek istiyorum. 9. ayda mamayı kestim, ek gıdayı artırdığım ve emzirdigim için.
Neu65 47uykusuzanne47 47uykusuzanne47 olur tabii, kargoya bu hafta içinde vermeye çalışırım, bilgilerinizi mesaj atın, açık adres telefon vs.
ndmr Eğer vermediyseniz ücreti ilede alabilirim 🙏🏻 Kıbrıs’ta bulamıyorum Türkiye’de de çok zor bulunuyor artık
Neu65 47uykusuzanne47 Neriman Hanım merhaba, kargoya verdim. Ulaşınca haber verirseniz harika olur. (Kargo bilgilerini özelden paylaşıyorum.) Size ve bebislerinize sağlıklı, mutlu, huzurlu günler dilerim.