EypMom bisenakillisinzaten gebelik zehirlenmesi oluyor diye biliyorum duruma bakıyolar yine de benim bebiş 30. Haftadan sonra 2 hafta geriden gitti hep sonra düzeldi son aylarda
NeslihanBusra bisenakillisinzaten oğlum 3 hafta geriden geliyordu 36 haftada doğum yaptırdılar bebek zaten gelişmiyor en kötü alıp küvözde büyütürüz demişti doktor çünkü gelişmediği için oksijensiz kalabilir daha gerileyebilir demişti
bisenakillisinzaten EypMom evet gebelik zehirlenmesi de gelişim geriliğine sebep veriyor ama hiç bı şey yokken sadece gelişim geriliğinde neden erken alıyorlar
NeslihanBusra bisenakillisinzaten ben hamile olduğumu öğrendiğim andan beri sezaryen istiyordum zaten çok dillendirdim galiba oğlum hiç dönmedi ters olduğu için sezaryen doğum oldu ama doktorumuz düzde olsa gelişim geriliği olduğu için riske koymak istemiyorum her türlü sezaryen demişti