Babyyyyyy Kızlar bu durumu yaşıyan varmi göbek bağı dün akşam düştü bugün çocuk doktoruna gittim içi braz iltihaplanmis ve koku var dedi bunu yaşayan varmı naptınız bana 3 tane batikon gibi bişi vermiş 3 gün kuru kalsın sür dedi yaşıyan varssa sizler naptınız
peri001 Bizimki 15 günde anca düşmüştü hem kanama hemde iltihaplanma vardı valla kortizonlumu antibiyotikli mi bi krem verdi doktor tam hatırlayamadım 9 ay olacak 🤣kremi 2 gün sürdük hafifledi ama geçmedi sonra gümüş nitratla yakıldı o şekilde geçmişti