Alpella ben doktora götürmedim kayınbiraderiim doktor işte o ilaç ayarladı bize bide sirkeli bez faln yaptık zaten atesi çok yükselmiyordu bebeğim dokuz aylık daha dış cikartmamis biz ondan dedik üç gündür iyi ben yarın aşısını yaptırmayı düşünüyordum şuan bu postu gördüm birakacam bu ay bitsin baklim tekrar ateşi cikarmi çıkmaz mı diye