osgedea Merhaba 6.aya gireceğiz sadece mama ile besleniyor. Kaç saatte be ne kadar mama içiyorsunuz bizimle aynı olanlar ?
yyigitarass osgedea 6 ay 10 günlük oğlum 3 saatte 1 , 160ml aptamil içiyor + ek gıda günde 1 öğün ama mamayı yinede istiyor 🤷♀️
Miracinannesi_ osgedea o zamanlar 3 saatte bir 120 cc veriyordum ek gıdayı doyurana kadar vermiyordum tadımlık veriyordum tadimlar bittikten sonra 7 aylıkken falan kahve fincanı kadar kahvaltı ve akşam öğünü veriyordum