benim bebegim 47 günlük emdikten sonra muhakk kustu yan cevirdik 10 dk hafifi dik başı yinede yattı yerden bile kusuyor ve bazen sulu bazen peynirsi böyle fazla bazen az ve burnu mu tıkanıyor anlamıyorum ki serumla açıyorum düzelmiyor once net açık oluyo du bunda yok genzi dolu sanki balgam var gibi uyurken hirlama gibi bazen doktora gittim dedi kan temiz grip başlangıcı dedi ateş olursa gelin ates yok hep 36.4 3 böyle değişiyor gece uyumasida iyi 4 5 gündür gayet iyi uyur huysuzda değil napcam şaşırdim artık bende grip oldum burunm akıyor nadiren öksürüğum var boğaz kurulum var bebegime geçecek diye çok korkuyorm napmam lazım benim