Ben yaşıyorum, içinizi karartmak gibi olmasın ama Edirne çok pahalı kiraları uçuk bir şehir en kötü evler bile 15 binden başlıyor, çok sıcak, geçen sene çok soğuk bir kış olmadı, gezme bakımından iyi rahatlıkla kreş bulabilirsiniz bazı devlet okulların kreşleri oluyor, arkadaşım yarım gün gönderiyor kızını 400 ₺ di okullar açılınca fiyat ne kadar olur bilmiyorum