katilcivciv aynı durumu yaşadım annem illa sandık olacak dedi, ama o eskiler varya tahta büyük olanlar yahu anne hangi yıldayız ne alaka dedim :)) neyse aldık işte sizin görselin pembesi, Allahım gezmediği oda kalmadı, en sonunda kızımın oyuncaklarını koydum içine🤭