tugba12tugba içiniz rahat etmesi için kbb ye götürebilirsiniz. Zarında bi şey var mı bakar. Çok küçük oldupu için bizim doktorumuz da tedirgin oldu, hatta ilk aile hekimine götürdüğümüzde 6 aydan küçük kulak iltihabı yatış bile gerektirebilir dedi. Çocuk doktoru da çok küçük bu akıntı için demişti. Kbb ise basit bi şeymiş gibi davrandı. Çocuk doktoru sonra telefonla bile arayıp sordu nasıl oldu diye (devlet hastanesi bu arada özel falan değil), yani önemli bi durum anladığım kadarıyla.
Bizim baya 10 gün boyunca her sabah bu şekilde aktı, başlarda daha fazla açık renkti, sonra azaldı ama rengi koyulaştı. Kulağının içi yapış yapış görünüyodu.
Sizinki ne kadar zamandır akıyor, ateş yükselmesi oldu mu