Nerden başlasam bilmiyorum.34 günlük bir bebeğim var. Sıkıntılar ilk hamileliğimde başladı. Hastaneye yatışlarım oldu. Bebeğin kalbinden dolayı minimal ty varmış. Doğduktan sonra doktor tekrar getir demişti. Hala düzelmemiş ama ciddi sorun oluşturmaz 3 ay sonra tekrar getir dedi. Bebeğim 36+2 de doğmuştu 3 hafta gelişim geriliğinden dolayı. Zaten sezeryanımda baya sıkıntılı geçmişti. Hissediyorum diye tamamen uyuttular sonrasında sezeryan kasık bölgesinden iki parmak yukarda yapılmış daha sonrasında rahimde sıvı toplanması oldu onun içinde hastanelere gittim.bebeğim 25 günlükken hastane ye götürmüştüm orada sarılık olduğunu öğrendim değeri 14 tü şimdi ise 16 ya yükseldi. Sarılık için gittiğim hastanede bebeğimin nötrofil leri düşük çıktı baya. Doktor araştırılması lazım neden düşük diye dedikten sonra bebeğimden tüplerce kan aldılar. Metabolizma ya oradan hematolojiye oradan patoloji ye sonra immünoloji ye artık dayanacak gücüm kalmadı hiç bir doktor da ne olduğunu söylemiyor neyi var çocuğun diyorum bilmiyorum araştırıyoruz diyorlar. Gerçekten bittim bu süreçte. Tükendim özele götürmeyi düşünüyorum sigorta da yaptırıcam çocuğuma.çok zor bir süreç uykusuzluk yorgunluk lohusalık birde bebeğimin bu durumu. Gerçekten iyi değilim kimse bir şey yapmıyor söylemiyor da