miniksavasciveannesi Oğlum gelişim geriliği var ve yemekte yemiyor kullanan anneler sadece icirmemmi yapıyorsunuz yoksa bintarifler varmı ?
nidan34 miniksavasciveannesi biz kullandık çilekli olanı biberonla mama gibi zaten işe yaramıştı 1 kg dan fazla almıştı ama artık bıktı içmiyor
miniksavasciveannesi nidan34 çikolatalı vanilyalisini denedik vanilyayi biraz iciyo zorla oda .s biberon tutmuyo .s
Antalya0703 nidan34 raporlu nestle mamaya ücret ödedinşz mi acaba doktır ücret çıkmaz dedi ama eczane ücret alıyor
Antalya0703 nidan34 evet öyleymiş 75paket mamaya 675tl ödeme çıktı 1aylık inşaallah faydasını görsün de çocuğum her ay alıcaz mecburen