Biz etkisini pek görmedik açıkçası aksine bebeğim ondan sonra kusuyordu. 10 damla veriyorduk biz günde 2 kez 10 damla demişti doktorumuz. ( toplam 20 damlaya kadar) Daha sonra bıraktık fazla etki göremeyince ve bebek kusunca zorlamadım. Onun yerine karnına ısıtıp sıcak havlu ayağının altına lastikle çok sıcak olmayan su koyuyodum daha iyi geliyordu. Ama gazlıysa ne yaparsanız yapın geçici oluyor malesef. Allah şifa versin inşallah hemen biter sorunu.