Merhaba anneler. Oğluma 7 aylıkken sağ gözü 7,5 numara miyop tanısı kondu. Doğuştan gelen bir durummus ve sağ gözü gözlüğe rağmen hızlıca içe kaydı. Bize bu tanıyı koyan doktor dışında 2 doktora daha götürdüm. Aynı şeyleri soylediler ve ben tek bir doktorda devam etme kararı aldım. Çok araştırdım. Bu doktorla alakalı memnun olmayan nerdeyse hiç yok ve aynı zamanda pediatrik göz doktoruymus. 1,5 yıldır takipliyiz. 6 aydan 6 aya kontrollere çağırıyor. Bundan 6 ay önce oğlanı götürünce 1,5 yaşındaydı ve gözü çok kaymış, gözünü hiç kullanmiyor, ameliyat su zamanda etsem mi 2 yaşımı beklesem dedi ve kararsız olduğu için başka doktorlarında onayını alıp 2 yaşında kesin ameliyat yapmanız lazım, 6 ay bekleyelim dedi. Ben aylardır ameliyat nasıl geçecek, süreç nasıl olacak diye kendimi yedim. Evladım daha küçük, anestezi alacak, gözü sarılı kalacak, durmuyor zaten normalde de ve süreç çok zor olacaktı. İster istemez düşünür hangi anne olsa bunları. Birde benim oğlan gözünü muayene bile ettirmiyor. Ortalığı yikiyor bildiğiniz. Kaldı ki ameliyat. Gelgelelim 6 ay geçti. 2 yaşına girdi ve vakit kaybetmeden götürdüm doktoruna. 6 ay önce söylediklerini asla hatirlamiyor. Ameliyat demiştiniz dedim. Bana diyor çocuğun görselliği için ameliyat ettirme tekrar kayar. Neden 6 ay önce böyle soylemediniz dedim. Sen yanlış hatirliyorsun dedi ve asla kabul etmedi ne dediğini. Ben olsam ameliyat yaptırmadım. Çünkü tekrar kayacak gözü. Numaralı çünkü dedi. Peki madem öyle beni 6 aydır neden korkuttu mesela? Diken üzerinde kaldık eşimle resmen. Özellikle de süreç yaklaştıkça. Şimdi de sanki bizim canimi sıkılıyor da çocuğumuzu keyfen ameliyat ettiriyormusuz gibi davrandı. O kadar sinirlendik ki eşimle. Direk çıktık ordan. Bir daha da o saçma yere çocuğumu goturmeyi dusunmuyorum. Birde bize bir uzak. Kadın resmen dalga geçiyor bizimle. Sizden ricam bildiğiniz iyi bir göz doktoru var mı? Bir dediği bir dediğini tutmayan değil ama işinin ehli, titiz, doğru yönlendiren, gerekmedikçe saçma şeyler istemeyen? Devlete bile götürdüm çocuğumu. Bildiğiniz her goturdugum yerde rezil olduk. Şu zamanda paranızla bile rezil oluyorsunuz. Hele de sağlık tamamen bitmiş yanı. İlgi alaka 0. Var mı bildiğiniz beni yonlendirebileceginiz iyi bir göz doktoru?