Kızlar 6 yaşındaki oğlum su çiçeği olmuş 2 3 gün ateşliydi ilk ateşi çıktığında hastaneye götürdük boğaz enfeksiyonu olmuştu antibiyotik verdi fakat gecesine daha da ateşlendi sonra eşim iğne yaptırdı getirdi ateşi gitti neyse sabah oldu akşama kadar birşeyi yoktu sonra akşam kabarcıklar çıkmaya başladı kabarcıklar çıkmadan önce yani sabah öğlen kardeşiyle temas halindeydi ama kabarcıklar çıkar çıkmaz teması kestik oğlum daha 40 günlük acaba bulaşmış mıdır abisinden Allah korusun bunun belirtisi nasıl olur bebekken su çiçeği olan çocuklarınız var mı birşey olmaz deyin lütfen 😔😔