EsrraZ Kızlar bebeğim 13 aylık 10 hafta erken doğdu (30 haftalık doğdu) dişi çıkmadığı için doktor tahlil yapalım 1 yaş kontrolü de olmuş olur dedi sonucundan anlayan bilgi verebilirse çok sevinirim kan değerleri nasıl
EsrraZ sumeyyeuzuun_ doktor değilde değerlerden anlayan anneler oluyor diye danıştım tabiki biliyorum doktor değiliz ☺️
yigitalpannesi EsrraZ doktorlardan duyduğum kadarıyla biraz enfeksiyonu var ve kansızlık var sanırım çok önemli bişey yok bence tabi en iyi doktorlar bilir
EsrraZ yigitalpannesi teşekkür ederim canım doktor izne çıkmış hemen gösteremeyeceğim birqz endişe ettim danışmak istedim
yigitalpannesi EsrraZ Allah sağlık versin evlatlarımıza hayırlı haberler alırsın inşallah korkulacak bişey yoktur merak etmeyin 🌺iyi akşamlar