Sarisin benimde aynı şekilde ağız kokusu var diş çıkaracak 10 gün oldu çok zorluyor. Cumartesi günü ateş kusma sürekli ağlama yüzünden acile gittik . 4 gün oldu iştahı azaldı 2 gün sürdü ateşi . Antibiyotik kullanıyoruz 12 saatte 1. Bugün akşam üzeri bir kere daha kustu. Doktor boğazları kızarık demişti tahlil falan yapmadı. Bugün yorgunluktan mı artık bilmiyorum ama neredeyse bütün gün uyudu . Endişelenmeye başladım artık . Normal mi sizce .