Hanımlar kızım 6 aylık şuan Dr. İzniyle tadımlara 5. Ayda başladık fakat bırakın yaptığım mamayi yemeyi tadımlık bile kabul etmiyor ağzını kitlıyor resmen ağlamaktan Bi hal oluyor tam bir biberon bağımlısı biberon maması dışında hiç biseyi kabul etmiyor ne yapacağım ben böyle nasıl alışacak mama sandalyesi oyuncaklar herseyi denedim yesin diye ama yok asla yemiyor önerisi olan varmi