Kızlar çok kötüyüm artık psikolojim hiç iyi değil 7 aylık bebeğim ne mama ne ek gıda yemek istemiyor 1 saat önce çok güzel yemek yaptım ona özel kıymalı semizotlu pirinçli yemek pişirdim ezdim yoğurtla verdim birazda benim hatam son 2 3 kaşık kaldı onuda yesin dedim biraz pütürlüydü midesini bulandırdı bi anda kustu hepsini bunu arada bir yapıyor ama zorla yiyor zaten ev almış başını gidiyo hişbişeye yetemiyorum çok kötüyüm şimdi bu yediğide boşamı gitti ne vereyim bundan sonraki öğünde ne zaman besleyeyim bildiğim herşeyi unuttum artık gücüm kalmadı zor yiyen bebek ne kadar zormuş