Neslimmmmm teşekkürler canım 💐. Ayakkabı normalde 21 numara giyiyor. Ben sipariş verirken ne olur ne olmaz diye ayakkabin birini 21,5 diğerini 22 numara sipariş verdim. Biri 22 numara geldi diğer 21,5 verdiğim ayakkabı 18 numara geldi ve iyi ki öyle gelmiş ayağına tam oldu 22 çok büyük oldu yani arada 2,3 numara farkediyor. Bilmiyorum belki 21 sipariş versem öyle gelecekti heralde 21,5 varmış onu vermiştim