Sıfır tv dedim dedim olmuyor. Kendimiz asla tv açmıyoruz. O kadar tükendim ki çamaşırlar bulaşıklar bininine girdi Bi tarafı topluyorum Bi taraf dağılıyor süpürmek silmek lux oldu artık yorgunluk cabası…… kötü mü yapıyorum. 1 çizgi film izlesin de yemek yapayım dedim boğazımızdan yemek geçmiyor. Çizgi film de şirinler 😢