sbo24 bizimde risk gecti 3 saate bir emziriyordum zaten , simdi hic uyandirmiyorum 4 saati buluyor , uyandirinca ilerde cok sknti oluyor uyku duzeni baya bozuluyor ilk cocugumdan biliyorum , gece abartmiyorum 7 yada 10 kere uyaniyordu yeni dogandan aliskanlik kalmisti , emzirmeyi kesince duzelmişti