DBEE bizde oyleydik 2.5 aydan sonra 3. Aya doğru biraz daha düzeldi şuan 4. Aya gireceğiz gündüz uykuları yine yok gibi bişey ama en azından etrafı izliyor falan önceki zorluğu kalmıyor biraz oyalanıyor bu arada mamma ana kucağı aldım keşke once alsaymisim içinde kucağa almasamda baya oyalanıyor bazen uyuyakaliyor içinde tavsiye ederim.. ilk çocuğumda da 4. Aydan sonra öğle uykusu düzene girmişti