myferimah ama arkadaşım benimki tatmak bile istemiyor yani mesela uzattığım an kitliyor, tamam toksundur yemek istemezsin ama bir merak et bir tadına bak yani nolcak annen mutlu olsun:( Birde bakıyorum forumda olsun çevremde olsun 3 ana 2 ara öğün yapan bebekler var ya da stabil 4 saatte bir 150-180 cc mama içen bebişler. Bizimki sık sık acıkmıyo onu demek istedim yani mesela 4.30’da 1 paket activia 1.5 tane kadar kayısı yedirdim. 6.30-7 gibi 2 çay kaşığı kabak yemeği yedi. 8.30’da mama içmek istemedi. 4 saattir acıkmadı mı? Vallahi ikinci anneliğim ama bu çocuk benim kafamı allak bullak etti. Acıkmıyor mu iştahsız mı anlamadım. Ben mi hata yapıyorum sık sunmakla bilmiyorum. İyice soğutmaktanda korkuyorum aç kalmasındanda:(