Sblatc Kızlar cam kesme tahtası aldım kırık geldi iade edecektim mesaj attım satıcıya az önce baktım böyle bi şey var tedarik siparişi be oluyo? İkinci ürünün parası benden mi alınmış oluyo? Ben iade edecektim bi de kırık ürün var elimde
Prensesin_Annesi_ Sblatc Yenisini yollamıs canım kırık ürünü alsada ona bir yararı yok o sende kalcak sana yenisi gelicek ücret de alınmıycak senden